Päätin sitten tännekin laittaa.
Eli tarkoituksena olisi rakentaa handheld laite ps2:sta. Minulta löytyy myös N64 odottamassa jos projekti onnistuu hyvin niin varmaan siirryn siihen vaikka se onkin helpompi konsoli laittaa pieneen tilaan.
Millainen laitteesta pitäisi tulla?
Jotain tämän tyylistä.
En usko että taitoni kuitenkaan riittävät näin hienoon handheldiin. Mutta tuon tapaista mestariteosta tavoitellaan. Tosin minulla on jo nyt ongelmia casen kanssa.
Tarvittavat osat:
Tällä hetkellä olen hankkinut jo:
PS2 rikkinäinen. Osoittautui lukupääviaksi.
2 kpl 7" LCD näyttöjä ja kannettava dvd soitin. -Näytöt tulevat käyttöön ja toivottavasti DVD soitimen akkua on mahdollista käyttää.
Minulla on yksi converter regulaattori mutta se on N64 varten. Valitsen vasta ps2:seen sitten kun DVD soitin tulee. (Jos tarvii)
Ohjain -Valitsin halvan DS2 ohjaimen joka on kolmannen osapuolen tekemä. Niitä on helpompi juottaa yleensä.
Kotelo - Tulossa on Wii U Padin suojakotelo joka olisi tietysti uskomattoman hienoa jos laite menee siihen. Mutta ps2 emolevy on 14cm pitkä ja suojakotelo on vain 13,5cm. Tulossa on myös toinen kotelo joka on ihan vain laatikko. Se ei tosin ole ulkoisesti mitenkään hieno mutta luultavasti rakennan siihen jos ei mahdu Wii U Padiin. Johtuen siitä että tämän ei ole tarkoitus olla pelkästään handheld vaan että laitteen saisi tv:seen halutessaan ja ohjaimilla pelaaminen olisi mahdollista.
Puuttuvat osat:
Akku - Jollei DVD soittimen akku sovi.
Regulaattori - Jos Akut ovat yli 9V
Mahdollisesti jotain pientä mitä en nyt huomaa.